|    |    |    |   |    |    |    |  

 Home : Latest News : 27. February 2007

 

مہدی فائونڈیشن انٹرنیشنل به تعبير نادرست ايران از اما م مہدی‌ اعتراض دارد و بدينوسيله اعتراض خود را به سفارت ايران در لندن اعلام مى‌كند
امروز ما در اينجا عليه تعبير نادرست حكومت و مردم ايران درباره امام مہدی ‌ موعود تبليغ و اعتراض مى‌كنيم . اما م مہدی ‌ مختص يك ملت و يك كشور نيست بلكه منجى‌ عالم ‌ است. تقريباً همه اديان و ملتها قرنهاست كه چشم به راه ظهور او هستند. اطلاعات و داستان‌هاى‌ گمراه‌كننده‌اى‌ كه ساخته و پرداخته مكتب فكرى‌ ايران است هويت امام مہدی ‌ را بشدت مغشوش ساخته است.
ملت ايران ادعا مى‌كند كه آل محمد را مقدس مى‌شمارد. در آل محمد يازده امام وجود دارند. دو تن از اين امامان يعنى‌ امام على ‌بن ابى‌ طالب و امام جعفر صادق مطالب بسيارى‌ در مورد امام مہدی ‌ به زبان آورده‌اند. اما متأسفانه، مكتب فكرى‌ ايران به تعاليم تصوف و گفته‌هاى‌ امام على‌ و امام جعفر صادق دربارة امام مہدی ‌ يا اعتماد ندارند و يا از آنها پيروى‌ نمى‌كنند.
امام على‌ درباره هويت امام مہدی ‌ فرموده است: «امام مہدی ‌ موعود مُهر ‌و شعار (كلمه) مہدی ‌ را بر پشت خود خواهد داشت.»
امام جعفر صادق فرموده است:‏ «چهره امام مہدی ‌ در ماه نمايان خواهد شد.»
امام جعفر صادق فرموده است، «دين امام مہدی ‌ دين خدا خواهد بود، هر كه امام مہدی ‌ را انكار نمايد، از دين خود جدا و به ملحد و كافر مبدل مى‌گردد.»
اگر ملت ايران واقعاً به گفته‌هاى‌ امام على‌ و امام جعفر صادق اعتماد دارند، هويت امام مہدی ‌ را از روى‌ گفته‌هاى‌ اين دو امام معزز تعيين خواهند كرد.
چهره حضرت «را رياض احمد گوهر شاهى» در ماه نمايان شده است. اين چهره به قدرى‌ روشن و واضح است كه نه مى‌‌توان منكر آن شد، و نه مى‌توان آن را ناديده گرفت و رد كرد. چرا ايرانيان اين حقيقت را نمى‌پذيرند؟
حضرت ‌«را رياض احمد گوهر شاهى» مهر مہدی ‌ را بر پشت خود دارد. گواه اين امر نشان كلمه الله و محمد است كه به خط درشت بر روى‌ انگشتان دست راست و چپ او وجود دارد.
ملت ايران مدعى‌ است كه امام مہدی ‌ موعود پسر گمشده امام حسن عسگرى‌ امام يازدهم است. ليكن ايشان هيچ مدرك و دليلى‌ و يا نشان الهى‌ براى‌ اثبات صحت اين عقيده خود در دست ندارند. آنان نمى‌توانند عكسى‌ از پسر امام عسگرى‌ در اختيار داشته باشند زيرا در آن زمان دوربين عكاسى‌ و فناورى‌ مدرن وجود نداشت. پس چگونه مى‌توانند عكس او را با چهره‌اى‌ كه در ماه نمايان شده است مقايسه كنند؟ به گفته امام جعفر صادق چهره امام مہدی ‌ در ماه نمايان خواهد شد. اول آنكه آنها عكس يا تصوير حقيقى‌ در اختيار ندارند. دوم آنكه اگر عكسى‌ در اختيار داشته باشند بايد آن را با چهره‌اى‌ كه در ماه نمايان است مقايسه كنند.
از نام مقدس امام مہدی ‌ براى‌ اهداف سياسى‌ خود استفاده نكنيد.
امام مہدی ‌ به يك دين، ملت يا سرزمين خاص مرتبط نيست بلكه موهبتى‌ جهانى‌ براى‌ همه افراد نوع بشر است.
ايران بايد از انحصارطلبى‌ خود در رابطه با موضوع امام مہدی ‌ دست بردارد.
امام مہدی ‌ نماينده اسلام يا مسلمانان نيست بلكه يك منجى‌ جهانى‌ براى‌ همه اديان، همه ملتها و كل افراد بشر است.
امام مہدی ‌ و سرور عيسى‌ مسيح به همراه يكديگر «ضد مسيح» را سركوب مى‌كنند. مسيحيان، يهوديان، و هندوها همگى‌ عاشق امام مہدی ‌ هستند.
امام جعفر صادق گفته است، «چهره امام مہدی ‌ در ماه نمايان خواهد شد.»



چهره امام مہدی ‌ در ماه نمايان شده است. هويت امام مہدی ‌ آشكار شده است. چهره‌اى‌ كه در ماه مى‌بينيم چهره حضرت «را رياض گوهر شاهى‌» است. نمايان شدن چهره او در ماه مهر تأييد الهى‌ است بر اينكه اين حضرت همان امام مہدی ‌ موعود است.
محمد پيامبر اسلام فرموده است:‏ «امام مہدی ‌ در محلى‌ بين مقام‌ ابراهيم و ركن يمانى‌‌ (در كعبه) آشكار خواهد شد.»
حجر الاسود درست در ميان مقام ابراهيم و ركن يمانى‌ قرار دارد . تصوير حضرت «را رياض گوهر شاهى‌» در حجرالاسود رويت شده است. بدينسان خدا هويت امام مہدی ‌ را آشكار ساخته است.
بر طبق بسيار ى‌ از آيات آسمانى‌، امام مہدی ‌ مروج دين خدا خواهد شد.
حضرت امام مہدی ‌ «را رياض گوهر شاهى‌» دين خدا را به همة افراد بشر اعطا كرده است. دين خدا عشق خداست. اين دين خدايى‌ به قدمت خود خداست. اين دينى‌ است كه همه پيامبران پيرو آن بودند و دينى‌ است كه همه افراد بشر سرانجام آن را خواهند پذيرفت و زير لواى‌ امام مہدی ‌ به صورت ملتى‌ متحد درخواهند آمد.
تصوير امام مہدی ‌ «را رياض گوهر شاهى‌» در ماه، نام خدا را به اقلاب همه افراد بشر اعطا مى‌كند.
هنگام طلوع ماه از مشرق به تصوير گوهر شاهى‌ در ماه بنگريد و سه مرتبه بگوييد الله، الله، الله. با اين كار موهبت تشبّث قلبى‌ جاودان به نام خدا نصيبتان خواهد شد.
تشبث قلبى‌ نخستين گام در راه اشراق است و نظامى‌ روحانى‌ است كه در آن نام خدا با ضربان تكرار نام خدا در يك فرايند ويژه روحانى‌ مقارن مى‌شود و نيروى‌ الهى‌‌ (نور) مى‌سازد‏. تصوير امام مہدی ‌ «را رياض گوهر شاهى‌» نام خدا را به همه افراد بشر عطا مى‌كند.
اهميت و سرّ تصوير امام مہدی ‌ در حجرالاسود چيست؟
حجرالاسود سنگى‌ مقدس است كه در كعبه واقع در مكه قرار داده شده است. بوسيدن اين سنگ بخش مهمى‌ از مراسم حج است و بدون آن اين مراسم ناقص، بى‌اعتبار و پوچ خواهد بود. بوسيدن اين سنگ جز عادات پيامبر محمد بود. همه پيامبران از جمله آدم، ابراهيم و محمد اين سنگ را مقدس مى‌دانستند و آن را با احترام و علاقه مى‌بوسيدند. به نقل از على‌ بن ابى‌ طالب،‏ بر روى‌ حجر الاسود يك جفت چشم وگوش و يك زبان نقش بسته است. در روز قيامت اين سنگ به نفع كسانى‌ كه آن را مقدس مى‌دارند و با احترام و علاقه مى‌بوسند شهادت خواهد داد. اعتقاد بر اين است كه آدم صفى‌ الله، نخستين قائم‌مقام خدا اين سنگ مقدس را از آسمان با خود آورد. لكن تقدس و اهميت فوق‌العاده اين سنگ به آن نيست كه از آسمان آمده است چرا كه آدم
صفى‌ الله نيز از آسمان آمده بود. تقدس و اهميت اين سنگ در آن است كه تصوير«امام مہدی ‌ را گوهر شاهى» يعنى‌ آخرين قائم‌مقام خدا بر روى‌ زمين بر آن نقش بسته است
.‌

Mehdi Foundation International
P.O.BOX: 45797
London
SW16 5ZB
United Kingdom
www.goharshahi.com
www.imammehdi.gs
General Secretary
Hassania AlGohar
 

 


  -    -    -    -   -    -    -